FAQ

Posiadam Konto Premium ważne jeszcze przez kilka dni. Czy mogę dokupić konto z salda lub za pomocą dotpay / SMS?

Każdy zakup Kont Premium lub wykupienie z salda, powoduje przedłużenie ważności konta o ilość dni przypisanych do wartości zakupu. Oznacza to, że mając aktywne konto możesz wcześniej dokupić Konto Premium, do którego zostanie dodana ilość zakupionych dni.

Jak połączyć się z serwerem FTP, by móc wgrywać pliki?

Aby połączyć się z serwerem FTP, musisz posiadać program (klient) FTP. Dane logowania do serwera FTP są takie same, jak do logowania na konto stworzone w serwisie fileshark.pl

Jak zwiększyć prędkość pobierania?

Jeżeli posiadasz niestabilne łącze, a prędkość pobierania nie jest stała (skacze) lub niezadowalająca, proponujemy skorzystać z darmowego akceleratora pobierania Jdownloader 2 ( www.jdownloader.org ), który działa poprawnie z naszym serwisem, zapewnia utrzymanie stabilnej prędkości pobierania, pozwala wznawiać i przerywać pobieranie, niezależnie od ustawień sieci czy zmienności adresu IP.

W ustawieniach należy dodać konto Premium serwisu FileShark.pl podając nazwę użytkownika i hasło.

Przed włączenie pobierania [PLAY] należy ustawic, jak poniżej (zaraz po kliknieciu w ustawienia)

Ustawienia optymalne programu:

Ustawienia >
Liczba części na Plik: 8
Maks. liczba równoczesnych pobrań: 1

Dlaczego pliki wrzucone przez FTP nie są widoczne w panelu użytkownika?

Pliki wrzucone przez serwer FTP pojawiają się z opóźnieniem, zwykle wynosi ono kilka minut.

Jak długo muszę czekać po zgłoszeniu wypłaty, by otrzymać środki na moje konto?

Po zgłoszeniu, w ciągu 24h status wypłaty "zgłoszone" zostaje zmieniony na "w trakcie realizacji", zaraz po zmianie statusu wykonujemy przelew na podany w panelu użytkownika numer konta bankowego, następnie status zgłoszenia zostaje zmieniony na "wypłacone".

Przelewy wykonujemy do 24h od momentu zgłoszenia, a czas zaksięgowania środków zależny jest od banku odbiorcy przelewu.

Zwykle trwa to nie dłużej niż 24h. Należy jednak wziąć pod uwagę dni wolne od pracy oraz święta - w te dni banki nie pracują, dlatego zaksięgowanie środków na koncie może być opóźnione.

Jak długo moje pliki są przechowywane na serwerze?

Nieaktywne pliki są przechowywane na serwerze przez okres 30 dni od ostatniej aktywności.

W przypadku wykupienia usługi Premium – czas przechowywania pliku na Portalu jest równy ilości dni trwania usługi Premium, a także 30 dni od dnia zakończenia czasu trwania usługi Premium (o ile Użytkownik nie wznowi w tym czasie Konta Premium).

Jak usunąć konto z serwisu?

Wyślij wiadomość z adresu e-mail zarejestrowanego w serwisie na adres e-mail: info@fileshark.pl o treści:

"Jako właściciel konta: "Nazwa użytkownika" zarejestrowanego pod adresem e-mail: "Adres e-mail" proszę o usunięcie konta oraz wszystkich danych.

Oświadczam, że jestem właścicielem tego konta, a usunięcie nie spowoduje naruszenia praw osób trzecich.

Błąd 403 Forbidden nginx/1.2.1

Najprawdopodobniej korzystasz z osiedlowej / akademickiej sieci, która do pobierania plików z większą prędkością automatycznie przełącza na inny adres IP lub proxy.
Małe sieci czasami robią coś takiego, aby odciążyć wewnętrzną sieć.

Aby pobieranie było możliwe, logowanie na konto musi odbyć się z tego samego adresu IP, z którego odbywa się pobieranie, ponieważ jest ono przypisane do adresu IP za pomocą unikalnego kodu.

Upewnij się że twoja sieć nie blokuje portu :8086

Jedyne rozwiązanie to skontaktować się z Administratorem swojej sieci i rozwiązać ten problem.

Plik nie pobiera się z pełną prędkością łącza

Chwilowe spowolnienie pobierania jest możliwe, lecz nie powinno trwać dłużej niż kilka minut, a na pewno nie powinno występować zawsze.

Upewnij się że twoje połączenie działa prawidłowo, a w tle nie pobierają się inne pliki, lub nie oglądasz filmów Online (youtube), które mogą spowolnić transfer.

Sprawdź przeglądarkę lub program do pobierania, czy nie ogranicza on prędkości pobierania.

Upewnij się że twoje połączenie działa stabilnie.

Wyślij link do pliku, który pobiera się wolno, na adres: info@fileshark.pl wpisując w temacie: "Kontrola Prędkości". Wykonamy kontrolę i sprawdzimy działanie serwera, na którym plik się znajduje i rozwiążemy twój problem.

Klient FTP nie może połączyć się z serwerem - niepoprawne hasło lub login.

Istotną rzeczą podczas komunikowania się z protokołem transferu plików (FTP), jest wielkośc liter podczas wpisywania loginu i hasła. Upewnij się, że poprawnie wpisujesz hasło i login uwzględniając duże i małe litery.

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług, oraz zgodnie z Polityką Plików Cookies. Korzystając z tej strony zgadzasz się na użycie plików cookie. ZAMKNIJ